Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/coffeetea/ftp/syjudpl/lodz.php on line 1 nstruktorzy
Pedagog, Wychowawca, Opiekun,
Nauczyciel muzyki polsko- i anglojęzyczny, Artysta, Mama.
Dyplomantka
PSM I st. w specjalności: gitara i fortepian oraz animatorka
kultury po Uniwersytecie Zielonogórskim o specjalizacji
teatralnej. Doświadczona wokalistka bandów i koncertów
muzycznych, chórzystka i wokalistka musicalowo-teatralna. W
czasach studenckich także
dziennikarka. Z zainteresowania psycholog dziecięcy. W okresie
lis 2011-sie 2012 wolontariusz
European Voluntary Service
w przedszkolu ubogiej dzielnicy
socjalnej Lizbony- Almady, z dziećmi z trudnościami
adaptacyjnymi, zagrożonymi biedą, wykluczeniem
(2 dzieci ze spektrum autyzmu) i
przemocą.
Pomoc w świetlicy środowiskowej dla "dzieci ulicy” oraz
dorosłym niepełnosprawnym. Opieka oraz umuzykalnianie
głównie dzieci imigrantów, czarnoskóre.
Specjalizuje się w nauczaniu
początkujących już od 1 roku życia poprzez zabawy oparte o
autorskie metody nauczania.
Prowadzi zajęcia także w j. angielskim.
"Dziewczynka 3 lata. Tu kolory na klawiszach zastępują słodkie
trójwymiarowe naklejki. Służą również za nuty. W ten sposób juz
1,5 roczne dziecko jest w stanie zagrać pierwszy utwór."
"Dzieci w wieku niemowlęcym kładę na pianinie- macie i kieruje
ich rączkami. To nic skomplikowanego ale po roku czasu dziecko
pamięta melodie i samodzielnie gra ..."
"... aby dzieci powtarzały za mną melodię (kształcenie słuchu) i
nie nudziły sie, odwracam ich uwagę np. kolorowym "mikrofonem".
Przemycam za pomocą zabawy różne nudne, powtarzalne
ćwiczenia..."
"Dzieci pracują same dla siebie: stawiam na motywację
wewnętrzna. Same przyznają sobie uczciwie naklejki lub punkty za
ćwiczenie w domu. Duża ich ilość oznacza wymianę na muzyczne
gumki lub ołówki, małe domki do samodzielnego złożenia które
służą do zaznaczania pracy domowej, wodne tatuaże czy plastikowe
brylanciki. Dzieci same więc zadają sobie prace domowe i ilość
ćwiczeń. To one same nadają tempo swojej nauce bo robią to dla
siebie. Rodzicom b. odpowiada ten system. Dzieci uczą się
odpowiedzialności za siebie i swoje postępy, ponoszą
konsekwencje braku ćwiczeń ( zeszyt jest smutny, jest mało
zdobytych naklejek co widać na popisie gdy wszyscy uczniowie
przynoszą swoje zeszyty..."
Rok 2021/2022
Polecam:
ORGANIZACJ ROKU SZKOLNEGO
2021/2022
Zajęcia muzyczne rozpoczynamy od drugiego tygodnia września w
zależności od indywidualnych grafików.
W procesie wychowywania zawsze przychodzi czas, kiedy rodzic
postanawia zainwestować w rozwój dziecka, aby był czymś więcej niż
żmudnym uczęszczaniem do szkoły...